Informasjon

Foto: foto.samfundet.no

Husets kulturbule

Åpningstider

Klubben er Samfundets kulturbule og nest største scene. I begrepet kultur-bule ligger det at Klubben, i tillegg til konsertscene, fungerer som lokale for et mangfold av kulturarrangementer, som for eksempel debattmøter og foredrag. Enten det er DJ, debatt, konsert eller bare god stemning, skal dette, i likhet med Knaus og Edgar, være et sted for studenter å oppdage og nyte god musikk. Det skal være mulig å sette seg ned med en øl for en god prat før lokalet fylles helt opp. På kvelden skal Klubben fylle rollen som et alternativt dansegulv for de mer kresne danseløvene. På torsdager er Klubben det eneste lokalet som er dedikert til fest på Samfundet. Også denne dagen skal det drives etter konseptet kulturbule.

Etasje 3 (se oversiktskart)
Tilpasset funksjonshemmede Ja
Siste oppussing 2023