Infogjengis
Verv som
Gjengmedlem
Dette er en indikasjon på hvor mye arbeid vervet innebærer. Et gjengmedlem forventes å jobbe omtrent 10 timer i uken, funksjonærer omtrent 20 timer. Til gjengjeld har funksjonærer har noen flere goder enn gjengmedlemmer.
hos
Markedsføringsgjengen
Markedsføringsgjengen har fire avdelinger med sine egne arbeidsområder: info, marked, layout og web. Sammen har disse ansvar for Samfundets profil utad, derunder nettsiden www.samfundet.no.
For deg som liker å være sosial og er litt praktisk anlagt.
MG-info er den største seksjonen i Markedsføringsgjengen, og står for den praktiske gjennomføringen og planleggingen av markedsføringen på Samfundet.
En typisk uke som infogjengis består av å gå plakatrunder omrking i Trondheim. Dette skjer alltid i par og er en fin mulighet til å bli godt kjent med de andre frivillige. På søndager samles vi for å lage banner til den kommende ukens arrangementer på Studentersamfundet. Nødvendige forkunnskaper er at du kan tusje nokså rette streker, og male omtrent mellom linjene. Vi står også på stand for å promotere Studentersamfundet til andre studenter ved semesterstart, og kanskje du nettopp var innom standen vår?
Som infogjengis er du en del av en arbeidsgruppe på tvers av seksjonene, her blir du godt kjent med hele Markedsføringsgjengen. Er du god med stiftepistolen og samtidig vil bidra til at enda flere studenter får med seg alt det flotte som skjer på Samfundet? Søk info!
Bindingstid: 1 år
Arbeidsmengde: 8-10 timer per uke.
Lurer du på noe? Send en e-post til mg-infosjef@samfundet.no